Kontakt oss

DRF400–450

Rask og effektiv kombinert håndtering krever en maskin som kan makte mange forskjellige oppgaver med kraft, hastighet og presisjon. En teleskopmasttruck passer perfekt til alle mulig typer håndtering som kan forekomme ved et kombianlegg med høye krav til effektivitet og lave driftskostnader.

Kalmars teleskopmasttruck er en maskintype som er enkel å tilpasse til alle forskjellig typer kombinert håndtering, fra terminal med bare en type drift til mellomstore overføringsterminaler med høye krav til mangfold og fleksibilitet.

En teleskopmasttruck kan også være et perfekt supplement til terminalens eksisterende flåte med andre maskiner.

Den kan settes i drift på kort varsel for å redusere flaskehalser fordi den mestrer de fleste oppgaver som forekommer ved terminalen. Med sitt avanserte løfteutstyr, bom og tilbehør, kan denne typen maskin håndtere både containere og trailere slik at overgangen ikke skaper noen problemer i produksjonen.

Ved håndtering av containere benyttes toppløfterfunksjonen og maskinen vil bli driftet som en teleskopmasttruck dedikert til toppløftet containerhåndtering. i tillegg kan maskinen håndtere en trailer på første og andre spor ved hjelp av løfteben for bunnløft.

Transport av containere på elver og kanaler ved hjelp av lektere er en miljøvennlig og voksende transportform. Den betydelige kapasiteten ved lange lastesentre og muligheten for å kunne få en forlenget bomarm støtter opp under håndteringen av containere ved lasting og lossing av lektere.

 

Teknisk informasjon DRF400–450C
Stablehøyde (9'6)
5
Løftekapasitet (kg)
40000-45000
Lasttyngdepunkt (mm)
1865–3815 mm
Akselavstand (mm)
6000-7500
Motor
Volvo, Cummins
Utveksling
ZF, Dana
Kabinvalg
Spirit Delta
Teknisk informasjon DRF400–450C
Stablehøyde (9'6)
5
Motor
Volvo, Cummins
Utveksling
ZF, Dana
Kabinvalg
Spirit Delta

Skriv inn dine kontaktopplysninger nedenfor for å laste ned dokumentet

Navn er obligatorisk.
Navn er obligatorisk.
Kontroller e-postadressen.

Roland, Tyskland

For å sikre uavbrutt lasting og lossing av godstog fra Tyskland til Italia – opptil 400 containere per dag – setter Roland Umschlag sin lit til en stor maskinpark med Kalmar-utstyr.

Les mer

Egon Evertz KG, Tyskland

Kalmar har spesialbygget verdens største reachstacker for det tyske firmaet Egon Evertz KGs behov for å håndtere spesialstålplater.

Les mer

Stockholms Hamnar (Stockholm havn)

Stockholm havn, en av de fem største containerhavnene i Sverige, ønsket seg en oppgradert maskinpark, bedre arbeidsmiljø for førerne og redusert drivstofforbruk. Alt det fikk de – og mye mer.

Les mer

BMW logistikksenter, Tyskland

Å levere viktige bildeler til bestemmelsesstedene etter en fastlagt plan krever nøyaktig timing og perfekt koordinasjon. BMWs logistikksenter setter sin lit til Kalmar reachstackere og terminaltraktorer for at alt skal gå prikkfritt.

Les mer