Kontakt oss

Reduser drivstofforbruket, ikke ytelsen

Den er utstyrt med et vedlikeholdsfritt regenererende energisystem som omformer energien ved oppbremsing og senking av sprederen til elektrisitet og lagrer den i et førsteklasses innebygd batterisystem. Vår hybridmodell bruker dessuten 40 % mindre drivstoff enn maskiner med konvensjonell drift, og den kan hjelpe dere med å redusere det årlige CO2-utslippet med over 50 tonn per truck sammenlignet med eksisterende dieselelektriske konstruksjoner.

Teknisk informasjon Elektrisk skytteltruck spesifikasjoner
Stablehøyde (9'6)
2
Løftekapasitet (kg)
40/50 tonn
Motor
Diesel-elektrisk / New stage 4 / Tier 4 Final
Klargjort for automatisering
Ja
Heisesystem:
Elektrisk vinsjwire
Teknisk informasjon Elektrisk skytteltruck spesifikasjoner
Stablehøyde (9'6)
2
Motor
Diesel-elektrisk / New stage 4 / Tier 4 Final
Klargjort for automatisering
Ja
Heisesystem:
Elektrisk vinsjwire

Skriv inn dine kontaktopplysninger nedenfor for å laste ned dokumentet

Navn er obligatorisk.
Navn er obligatorisk.
Kontroller e-postadressen.

DP World London Gateway

Kalmars automatiseringsløsninger er hjertet i DP World London Gateway. Med en totalkapasitet årlig på 3,5 millioner TEU-er, satses det på automatisering for å oppnå optimal produktivitet og reduserte driftskostnader.

Les mer

DP World Brisbane

Samarbeidet mellom DP World og Kalmar har gjort Brisbane havn til en av de høyest automatiserte anleggene i verden. Automatiseringen legger til rette for en økning i terminalens årlige kapasitet fra 600 000 til 900 000 TEU-er samt forbedre kundeservicen.

Les mer