Kontakt oss

Enkelthet, fleksibilitet og økonomi – alt i én enkelt maskin

Når det kun trengs en type utstyr for å automatisere deres kai-, stable- og landsideoperasjoner, kan det å realisere automatisere terminalen være enkelt, ha lav risiko og kunne gjennomføres innenfor en relativt kort tidsramme.

Automatiser eksisterende maskinpark

Nesten alle portaltruckmodeller fra Kalmar kan automatiseres på en kostnadseffektiv måte. Vi kan fremtidssikre portaltruckene i produksjonen ved å konfigurere dem for både manuell og helautomatisk drift, og på den måten gi dere friheten til å bevege dere mot automatisering i deres eget tempo.

Teknisk informasjon Autostrad spesifikasjoner
Stablehøyde (9'6)
3 eller 4 containere
Løftekapasitet (kg)
40/50 tonn
Motor
Diesel/Diesel-elektrisk/Hybrid
Heisesystem:
Smoothlift (klassisk modell), Elektrisk visnjwire (eklektiske og hybrid modeller)
Teknisk informasjon Autostrad spesifikasjoner
Stablehøyde (9'6)
3 eller 4 containere
Motor
Diesel/Diesel-elektrisk/Hybrid
Heisesystem:
Smoothlift (klassisk modell), Elektrisk visnjwire (eklektiske og hybrid modeller)

Skriv inn dine kontaktopplysninger nedenfor for å laste ned dokumentet

Navn er obligatorisk.
Navn er obligatorisk.
Kontroller e-postadressen.

TraPac, USA

Med en kombinasjon av forskjellige automatiseringsteknologier og spesialtilpasninger basert på terminalens fysiske begrensninger, har Kalmar sikret effektiv bruk av plassen samt optimalisert kapasitet for TraPac.

Les mer

Eurofos, Frankrike

Eurofos' containerterminal ved Marseille har satset på Sisu- og Kalmar-maskiner siden 1998.

Les mer

MSC PSA European Terminal (MPET), Antwerpen, Belgia

Havnen fokuserer på utvikling av bærekraften i driften og bestreber seg på å minimalisere kapitalbruken og driftskostnadene.

Les mer

Patrick Brisbane, Australia

Automatisering er den viktigste konkurransefordelen for Patricks containerterminal ved havnen i Brisbane, Australia.

Les mer