Kontakt oss

Løft driften deres til nye teknologiske høyder

Den er utstyrt med et vedlikeholdsfritt regenererende energisystem som omformer energien ved oppbremsing og senking av sprederen til elektrisitet og lagrer den i et førsteklasses innebygd batterisystem. Hjertet i denne økonomiske og effektive maskinen er den hybride motorteknologien som kan redusere drivstofforbruket med opptil 40 prosent og redusere deres årlige utslipp med over 50 tonn CO2 per maskin sammenlignet med eksisterende portaltrucker på markedet. I tillegg er den klargjort for alt. Den robuste rammen er den bransjens sterkeste, og stabilitetskontrollsystemet gjør at du kan holde ting sikkert i gang.

Teknisk informasjon Hybrid portaltruck spesifikasjoner
Stablehøyde (9'6)
3 eller 4
Løftekapasitet (kg)
40/50/60 tonn
Motor
Hybrid batteriteknologi
Klargjort for automatisering
Ja
Heisesystem:
Elektrisk vinsjwire
Teknisk informasjon Hybrid portaltruck spesifikasjoner
Stablehøyde (9'6)
3 eller 4
Motor
Hybrid batteriteknologi
Klargjort for automatisering
Ja
Heisesystem:
Elektrisk vinsjwire

Skriv inn dine kontaktopplysninger nedenfor for å laste ned dokumentet

Navn er obligatorisk.
Navn er obligatorisk.
Kontroller e-postadressen.

TraPac, USA

Med en kombinasjon av forskjellige automatiseringsteknologier og spesialtilpasninger basert på terminalens fysiske begrensninger, har Kalmar sikret effektiv bruk av plassen samt optimalisert kapasitet for TraPac.

Les mer

Eurofos, Frankrike

Eurofos' containerterminal ved Marseille har satset på Sisu- og Kalmar-maskiner siden 1998.

Les mer

MSC PSA European Terminal (MPET), Antwerpen, Belgia

Havnen fokuserer på utvikling av bærekraften i driften og bestreber seg på å minimalisere kapitalbruken og driftskostnadene.

Les mer

Patrick Brisbane, Australia

Automatisering er den viktigste konkurransefordelen for Patricks containerterminal ved havnen i Brisbane, Australia.

Les mer