Kontakt oss

"Lederen min så mitt talent og fikk meg overført."

Sarah Kwan

Account Manager, Hong Kong

Jeg startet som Sales Admin Coordinator i Kalmar i 1996. I 2011 så sjefen min mitt talent og overførte meg til å ha oppsyn med Account Management-avdelingen i Hong Kong, hvor jeg også har oppsyn med Service and Supply Chain-avdelingen.

Jeg jobber både internt og eksternt. Eksternt jobber jeg med våre kunder og forhandlere, og internt samarbeider jeg med mange forskjellige kontakter, for eksempel HR og økonomi. Teamet mitt støtter alle kunde- og områdeledere. I jobben min må jeg ha gode kommunikasjonsegenskaper og være flink med mennesker, samt ha en personlighet som passer i salgsarbeid.

Jeg jobber med Kalmars mobile utstyr og har ansvaret for kundene i Hong Kong og den interne ledelsen av avdelingene for kundeadministrasjon, service og forsyningskjeden. Det er en krevende jobb, men jeg har lært mye av mine kolleger.

Ledelsen i Kalmar enkle å samarbeide med og jeg kan alltid stille dem spørsmål og be om hjelp fra dem. Da jeg ble forfremmet hjalp min mentor meg mye gjennom opplæring, verktøy og veiledning. Jeg opplever at Kalmar alltid gir de som er klare for nye utfordringer gode karrieremuligheter.

Jeg forsøker å finne balanse mellom jobb og fritid gjennom å være mye sammen med familien min. Vi reiser for eksempel på ferier sammen. Jeg gjør også frivillighetsarbeid.

Tilbake til medarbeider-attester