Kontakt oss
Kontakt oss

"Jeg fikk jobbe med medarbeidere på alle nivåer."

Mina Ng Pei Yi

Procurement Manager, Malaysia

Jeg ble opprinnelig ansatt som Procurement Manager i 2012, og i mars 2014 fikk jeg en ny utfordring innen Sales & Marketing – Deler i Kalmar Malaysia.

Mitt daglige arbeid består i sourcing av deler for interne og eksterne kunder. Jeg har dessuten tett kontakt med leverandøragenter, budsjetter, føre lagerlister og utgiftsoversikter osv.

Menneskene jeg jobber sammen med kommer fra flere forskjellige avdelinger som blant annet innkjøp, flåte, salg og prosjekt. Det er viktig at jeg også får gjort materialplanleggingen, for da vet jeg hva jeg skal kjøpe og hvor jeg kan få det fra. Det aller viktigste er prisen på produktet og rabatten jeg kan oppnå! Jeg elsker jobben min fordi jeg får muligheten til å treffe og jobbe med mennesker på alle nivåer.

I fritiden forsøker jeg å ikke jobbe, men å tilbringe mesteparten av tiden med familien for å hvile og hente nye krefter til å møte utfordringene i en ny uke.

Kalmar har hjulpet meg med å få mye erfaring innen havnehåndteringsutstyr. Både jobben og bedriften er interessante.

Tilbake til medarbeider-attester