Kontakt oss
Kontakt oss

Tjenester for automatiserte terminaler

Å betjene en automatisert terminal innebærer et dypere nivå av sammenkobling og en sterkere avhengighet av teknologi enn ved manuelt opererte terminaler. Økosystemet som består av ulike programvare- og maskinvareløsninger fra mange ulike parter danner grunnlaget for terminalautomatisering. Alt må fungere sømløst sammen, og maskinvare og programvare kan ikke skilles fra hverandre. For å drive en effektiv automatisert operasjon er det avgjørende å ha de riktige ferdighetene og menneskene for å forstå avhengighetene og logikken til økosystemet, samt prosessene og verktøyene for å utnytte rikdommen av data generert av programvaren og utstyret. Kalmar tilbyr ulike typer tjenester og ekspertise for å hjelpe deg med å planlegge, støtte, utvikle og forbedre din automatiserte drift gjennom hele operasjonelle livssyklus.

Automatisering Programvareoppdateringer

  • Kvartalsvis nye programvareversjoner med feilrettinger, mindre funksjonalitetsforbedringer og kompatibilitetsoppdateringer
  • Feilrettingstjenester
  • Kundespesifikke utgivelsestestmiljøer
  • Svar på spørsmål angående programvaren

Automatisering fjernstøtte

  • 24/7/365 ekstern støtte for å håndtere eventuelle uplanlagte avbrudd og hendelser

On-site Automatiserte Personelltjenester

  • Skreddersydd til kundens behov avhengig av behovet for støtte
  • On-site hos kunden 
  • Site manager - enkelt kontaktpunkt for kunden
  • Sikkerhetskopiert av Automation Remote Support

Implementering av automatiseringsprogramvare

  • Tjenester for prosessoptimalisering
  • Emuleringstjenester
  • Automasjonsopplæring
  • Skreddersydd etter kundens behov
  • Tilpasset automatisering
  • Skreddersydd utvikling kan inkludere automatiseringsprogramvare, maskinvare og/eller tjenester